مدیریت تأسیسات گردشگری(مدیریت هتلداری)_ موسسه بین المللی جهانگردی و هتلداری آوا پارسه

سه شنبه مورخ  ۱۴۰3/03/04 ساعت ۱۴ درس مهارتهای فردی وارتباطی درتأسیسات گردشگری / ساعت ۱۶ درس قوانین ومقرارت وضوابط تأسیسات گردشگری– دوره مدیریت تأسیسات گردشگری (مدیریت هتلداری) برگزارخواهد شد.

بخش هفتم: مهارتهای فردی وارتباطی درتاسیسات گردشگری- مؤلف : جلال نصیریان

فصل 1 : فرهنگ و رفتار اجتماعی

– تعریف ارتباط

– انواع ارتباط

– فرهنگ و رفتار اجتماعی مردم کشورهای مختلف

– زبان بدن

فصل 2 : آداب و معاشرت، الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه‌ای در صنعت گردشگری و میهمان‌داری

– ارتباطات در صنعت گردشگری

– دیدگاه‌های میهمان‌داری ( ملی- مذهبی- علمی)

– ویژگی‌های مثبت و منفی افراد شاغل در گردشگری

– انواع میهمانان

– آداب غذاخوردن، معرفی، دست دادن، لباس پوشیدن، هدیه دادن، پاسخ به تلفن، عوامل رضایت و عدم رضایت میهمانان

بخش هشتم : قوانین ومقرارت وضوابط تاسیسات گردشگری- مؤلفان : محمد منظرنژاد- محمدعلی رجایی ریزی- آرمین حدیقی- عذرا عزیزی

فصل 1 : وزارتخانه متولی تأسیسات گردشگری و ارگان‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط

– آشنایی با تشکیلات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

– آشنایی با زیر مجموعه معاونت گردشگری در وزارتخانه

– آشنایی با قانون و مقررات مرتبط با تأ سیسات گردشگری و کارگر

– آشنایی با قانون تأمین اجتماعی

فصل 2 : آشنایی با انواع بیمه مسئولیت مدنی

– آشنایی با قوانین خدمات بیمه‌ای به گردشگران

– آشنایی با انواع بیمه‌نامه‌های مسئولیت مدنی

فصل 3 : معافیت‌های مالیاتی و قوانین بهداشت محیط

– معافیت‌های مالیاتی فعالین گردشگری

– قوانین بهداشت محیط اماکن عمومی

فصل 4 : قوانین انتظامی، نظارت براماکن عمومی و اتباع بیگانه

– آیین‌نامه اماکن عمومی

– آشنایی با پلیس نظارت براماکن عمومی و وظایف ایشان

– آشنایی با ضوابط مرتبط با پلیس اماکن نیروی انتظامی

– قوانین مربوط به اتباع بیگانه

– قوانین مرتبط با نصب دوربین مداربسته

مدیریت تأسیسات گردشگری(مدیریت هتلداری)

مدیریت تأسیسات گردشگری(مدیریت هتلداری)_موسسه بین المللی جهانگردی و هتلداری آوا پارسه

2024-04-20T12:17:48+03:30