اولین مجموعه زمستانی تفریحی ایران

به زودی در جزیره ی زیبای کیش، مجموعه ای تفریحی گردشگری زمستانی ساخته می شود که به عنوان اولین مجموعه تفریحی زمستانی در ایران می تواند تاثیر بسیار زیادی در بهبود صنعت گردشگری ایران داشته باشد. اولین مرحله از ساخت این مجموعه، در بهار سال ۱۳۹۷ شروع می شود. با جزییات این خبر همراه آواپارسه باشید:

نتیجه تصویری برای اولین مجموعه زمستانی تفریحی ایران

جزیره ی زیبای کیش به زودی دارای اولین مجموعه ی تفریحی زمستانی ایران می شود. آقای مونسان رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد کیش در این باره گفت در مدت اخیر، چند طرح تفریحی مانند «هتل برفی یا پنگوئن» به منطقه ی کیش اضافه شده است که می تواند حتی در هوای گرم کیش، ورزش ها و تفریح های زمستانی و برفی را ارائه کند. او گفت برای بهبود گردشگری کیش، سعی می شود تا هتل ها فقط محلی برای خواب و استراحت نباشند و خود هتل، یک جاذبه باشد و بتوان در آن وقت گذراند.

او همچنین در این باره گفت که قرار است هتل هایی که واگذار شده اند، هر کدام یک موضوع جدید داشته باشند تا از این طریق بتوان با کشورهای همسایه رقابت کرد و سفر به ایران هم بیشتر شود. ظاهرا اولین هتل برفی منطقه در امارات ساخته شده است و ایران، دومین هتل را از این نوع خواهد داشت.

ویژگی های هتل تفریحی زمستانی

مدیر پروژه هتل برفی در این باره گفت که مجموعه تفریحی زمستانی قرار است ۱۹ هزار متر مربع وسعت داشته باشد و در ۲ مرحله ساخته شود. در مرحله ی اول تمرکز روی بخش تفریحی این مجموعه است که به آن snow land می گویند و جذابیت های زیادی خواهد داشت. در بخش دوم هم، تمرکز روی ساخت هتلی ۱۶ طبقه با ۱۲۴ اتاق و سوییت خواهد بود. برای ساخت این مجموعه، به ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.