یک آژانس مسافرتی و گردشگری به بررسی و معرفی مناطق دیدنی آنتالیا پرداخته است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، به نقل از سایت زیما سفر پارس، زیما سفر پارس که ارائه کننده تور آنتالیا، تور آنتالیا لحظه آخری و تور ارزان آنتالیا است، در ادامه به معرفی مناطق دیدنی از آنتالیا می‌پردازد که ذهن هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند.

در تور آنتالیا چه فرصت‌های گردشگری داریم؟

آکواریوم آنتالیا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های آکواریوم جهان، الهام‌بخش بوده و سرگرمی و آموزش را در یک زمان ارائه می‌دهد. پس از تور ۴۰ آکواریوم، با بزرگ‌ترین تونل آکواریوم جهان با طول ۱۳۱ متر و عرض ۳ متر روبه رو می‌شوید.

بازار آنتالیا

این بازار تاریخی به دلیل وجود مغازه‌های متعدد، به ویژه جواهر فروشی‌ها، شناخته شده است.

پارک  Karaalioglu

این پارک شهری شامل گل‌های رنگارنگ و عجیب و غریب بسیاری است و یک مکان مورد علاقه برای قدم زدن در اوقات فراغت است.

ساحل لارا

ساحل لارا که یک ساحل پرچم آبی است،  تقریبا در فاصله ۱۰ مایلی شرق شهر قرار دارد و در رده‌بندی اروپایی در بین سواحل فوق‌العاده تمیز با آب پاک است.

آنتالیا سات کولسی

این برج قابل توجه که در قرن نوزدهم ساخته شده در کنار دیوارهای شهر باستانی واقع شده؛ شکل ظاهری آن مربع مانند بوده و از سنگ‌های سترگ و آهنی ساخته شده است.

سند لند (سرزمین ماسه‌ای)

این یک دنیای شگفت‌انگیز و خارق‌العاده که نام دیگر آن موزه مجسمه‌سازی شن و ماسه آنتالیا است، یکی از بزرگ‌ترین فستیوال شن و ماسه در جهان محسوب می‌شود که اندازه آن ۷هزار متر مربع است.

سند لند ( (Sandland نمایشگاه مجسمه‌سازی شن و ماسه بی‌نظیری است که ممکن است تمام سال از آن بازدید شود. هر ساله حدود ۱۵۰هزار نفر از سراسر جهان از سند لندبازدید می‌کنند. بیش از ۲۵ استاد مجسمه‌سازی ماسه از سراسر جهان با استفاده از ۱۰هزار تن ماسه بیش از ۱۰۰ عدد مجسمه‌های شن و ماسه بزرگ را ایجاد می‌کنند. هر سال انجمن تولیدکنندگان این نمایشگاه تغییر می‌کند.

مسجد Yivli Minaret

این مسجد در قرن ۱۳ توسط سلطان سلجوقی Alaeddin Keykubat ساخته شده است. مناره ظریف و روغنی به نماد آنتالیا تبدیل شده است. مسجد Yivli Minaret از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور آنتالیا است.

بلوار آتاتورک

بلوار آتاتورک یکی از خیابان‌های اصلی آنتالیا است. با درختان نخل و نیمکت‌های بسیاری خط کشی شده، بلوار محلی برای مغازه‌های مد و صنایع دستی بسیاری است. بلوار با بسیاری از مجسمه‌های برنز هنر مدرن تزئین شده است و نمایش‌های خیابانی اغلب در آنجا سرگرم کننده هستند.

تور سافاری Mevlana Jeep

از نقاط قوت تور آنتالیا و مناطق اطراف آن،  وضوح چشمگیر بین سواحل و کوه‌های Taurus بلند در پس زمینه است.

برای یک تجربه بی‌نظیر، یک سافاری جیپ را در نظر بگیرید. وسایل نقلیه چهار تا ۱۰ نفر را از کوه‌های توروس به سمت رودخانه گیبیز حمل می‌کنند. تفریحات این منطقه شامل شنا کردن، ناهار در یک رستوران کوهستانی و پیاده‌روی نیم ساعتی در طبیعت است.

غار کارین

این بزرگ‌ترین غار است که در ترکیه واقع شده است. برخی از یافته‌ها در موزه کوچک کارین و بقیه در بخش پیش از تاریخ موزه آنتالیا به معرض نمایش درآمده‌اند. غار کارین یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور آنتالیا است.

پارک آبی Troy و خانه دلفین

شاید برای اولین بار در اینجا احساسات زیادی را تجربه کنید. شما در کنار دلفین‌ها، وال‌های سفید و فوک آبی که زیباتر از بقیه هستند، لذت می‌برید. شنا کردن با دلفین‌ها تجربه شگفت‌آوری را برای شما به همراه دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات، تخفیف‌ها و تور آنتالیا   و  می‌توانند به سایت زیما سفر پارسمراجعه کنند.