دانشگاه صنعتی شریف میزبان سمیناری تحت عنوان ” تخصصی بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و مهمان‌نوازی” با تاکید بر “بازاریابی دیجیتال و ابزارهای نوین بازاریابی” است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، این رویداد که به همراه “نمایشگاه جانبی نقش‌آفرینان صنعت گردشگری” برگزار می‌شود، فرصت کم‌نظیری برای فعالان حوزه گردشگری است که با ابزارهای نوین بازاریابی در این صنعت روبه‌توسعه آشنا شوند.

شرکت در این رویداد، سه امکان ارزنده پیش پای شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد؛ نخست اینکه آن‌ها را با راه‌هایی برای توسعه کسب‌وکارشان آشنا می‌کند؛ این امکان با بهره‌مندی از مطالب سخنرانان و همچنین آشنایی با آن‌ها فراهم می‌شود.

57581583

 علاوه‌بر این علاقه‌مندان به این حوزه، گواهینامه شرکت در سمینار، گواهینامه بین‌المللیIQS انگستان و در صورت نیاز گواهینامه موسسه آوای جلب سیاحان مورد تایید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را نیز دریافت می‌کنند.

همچنین با هماهنگی‌های انجام‌شده، امکان همکاری و به‌کارگیری شرکت‌کنندگان این سمینار، در موسسات معتبر گردشگری فراهم شده است.

این رویداد پنجشنبه ۱۱ آبان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

از راه‌های معرفی مناطق گردشگری تا چگونگی افزایش فروش تورها

در حال حاضر صنعت گردشگری به یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های اقتصادی جهان تبدیل شده است. کشور ما ایران نیز می‌بایست همسو با رشد جهانی صنعت گردشگری در این مسیر گام بردارد.

چگونگی معرفی مناطق زیبای سرزمین چهارفصل ایران، روش‌های بازاریابی و فروش خدمات هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و مجتمع‌های گردشگری، چگونگی جذب گردشگرهای داخلی و خارجی، چگونگی افزایش فروش تورها، بلیط‌های هواپیما، قطار و سایر خدمات گردشگری و مهمان‌نوازی مسئله‌ای هست که در این سمینار به آن پرداخته می‌شود.

از سوی دیگر، اگر تعریف «فیلیپ کاتلر» از بازاریابی را مبنا قرار دهیم، بازاریابی فرآیندی است که در آن شرکت برای مشتری ارزش ایجاد کرده و رابطه مستحکمی با او برقرار کند تا بتواند به ازای آن از مشتری ارزش دریافت کند؛ بر این اساس بین بازاریابی و فروش یک کالا و یک خدمت تفاوت عمده‌ای وجود دارد و این از ویژگی‌های صنعت گردشگری است که در این سمینار مورد توجه قرار گرفته است.

همه محورهای رویداد

این برنامه در چند سرفصل اجرا می‌شود که آن‌ها را با هم مرور می کنیم:

  • تبیین وضع موجود و تحلیل روندهای آتی در بازاریابی گردشگری
  • معرفی و تمایز بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و مهمان‌نوازی
  • استراتژی‌های متنوع بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و مهمان‌نوازی

–   استراتژی‌های قیمت‌گذاری در صنعت گردشگری و مهمان‌نوازی

–    روش‌های افزایش فروش خدمات گردشگری و مهمان‌نوازی

  •   راهبردهای فنون مذاکره و فروش خدمات گردشگری و مهمان‌نوازی با تاکید بر مولفه‌های شخصیتی

 –   بازاریابی دیجیتال با تاکید بر محتوا و شبکه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری

 –   به‌کارگیری ابزارهای نوین و آنلاین در بازاریابی خدمات گردشگری

 –   نحوه حضور در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی گردشگری

 –   نحوه رقابت در بازارهای بین‌المللی و جذب گردشگرهای خارجی

 –   بازاریابی و فروش سازمانی B۲B در صنعت گردشگری و مهمان‌نوازی

 –   تجربیات کلیدی شرکت‌های موفق در صنعت گردشگری ومهمان‌نوازی

تخفیف‌های ویژه برای ثبت‌نام

    ثبت‌نام گروهی آنلاین این رویداد با بیش از سه نفر مشمول ۱۰ درصد تخفیف گروهی می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کد تخفیف با دبیرخانه از راه‌های ارتباطی کانال کارگروه بازرگانی و بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، تلفن دبیرخانه به شماره‌های ۶۶۵۱۰۹۲۲ و ۶۶۵۲۱۵۳۷ و یا شماره فکس  ۸۹۷۸۶۱۴۸ در ارتباط باشند.

این سمینار تخصصی توسط گروه بازاریابی گردشگری موسسه آرمان ناب مدیریت (کارگروه سابق بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران) و با حمایت کمیته گردشگری انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، کمیته سخنرانی انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، انجمن علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و ستاد توسعه گردشگری شهرداری تهران برگزار می‌شود.