درباره دوره
هدف دوره
دوره DBA گردشگری با هدف استفاده کاربردی از علم روز مدیریت برای ارتقاء و توسعه کسب وکار برای مدیران ارشد حوزه گردشگری ارائه میشود و درواقع می توان گفت دوره DBA گردشگری عالی ترین سطح آموزش مدیریت برای مدیران سازمان ها است. و با رویکردی تحقیقی و پژوهشی می باشد که تمرکز آن بر شیوه های کاربردی و مهارت در زمینه تجارت و کسب و کار است.
مزایای شرکت در این دوره
- برگزاری تور – کارگاه در هتل های برجسته ی کشور
- بهره مندی از روش های تدریس نوین در دنیا اعم از Case Study، Role Playing و …
- توجه به کیفیت دورههای آموزشی و تمرکز بر مهارتهای کاربردی محیط کسب و کار گردشگری
- برقراری ارتباطات کاری و حرفه ای در کلاس ها ( دانش پژوهان عمدتا از فعالان و مدیران هتل ها و گردشگری کشور هستند.)
- بهره مندی از اساتید برتر و با سابقه کاری فعال در کسب و کار گردشگری و هتلداری کشور
آموزه های دوره
- سیاستگذاری و آیندهپژوهی در گردشگری – شیوههای تأمین منابع مالی و سرمایهگذاری گردشگری
- آشنایی با مدلهای تصمیم گیری در کسب و کارهای گردشگری
- آشنایی با تکنیکهای پیشرفته برندسازی و تبلیغات در گردشگری
- آشنایی با فنون و مهارتهای مذاکرات تجارت بینالملل گردشگری
- فنون و مهارتهای مدیریت پیشرفته منابع انسانی در صنعت گردشگری
- آشنایی با تکنیکهای پیشرفته تحقیقات بازار و مخاطبشناسی گردشگران
گذراندن ۱۰ درس از دروس فوق به اضافه ی پروژه پایانی الزامی میباشد.
مزایای شرکت در دوره هتلداری:
- بهره مندی از اساتید برتر و با سابقه کاری فعال در کسب و کار گردشگری و هتلداری کشور
- توجه به کیفیت دوره های آموزشی و تمرکز بر مهارت های کاربردی با توجه به محیط کسب و کار هتلداری و گردشگری
- برگزاری تور – کارگاه در هتل های برجسته ی کشور
- بهره مندی از روش های تدریس نوین در دنیا اعم از Case Study، Role Playing و …
- برقراری ارتباطات کاری و حرفه ای در کلاس ها ( دانش پژو هان عمدتا از فعالان و مدیران هتل ها و گردشگری کشور هستند. )
آموزه های دوره هتلداری:
- ارتقای دانش مدیران در حوزه هتلداری
- شناخت جدید ترین رویه ها در کشور ها و شرکت های پیشرو
- کشف جدید ترین تجارب مجموعه ها و شرکت های جهانی در زمینه ی رهبری هتل
- آشنایی با قوانین حقوقی و تجاری فعالیت های جهانی در زمینه ی رهبری هتل
- چگونگی اتصال به زنجیره های بزرگ صنعت جهانی هتلداری
- ارتقای بینش کسب و کار و تسلط بر مهارت های مدیریتی
- کسب مهارت های اجرایی در عملیات تخصصی هتلداری و گردشگری
- شناخت بازار های هدف و گروه های هدف در گردشگری و هتلداری
- مدیریت بر هزینه و درآمد در قالب حسابداری هتل ها