ستاندار کرمان گفت: با توجه به ورود بیش از 4 میلیون گردشگر در ایام نوروز 97 به استان، کرمان جزء استان های برتر کشور در این حوزه در ایام نوروز بوده است.

به گزارش ایسنا، «علیرضا رزم‌حسینی» صبح امروز 18 فروردین ماه در دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه باید آهنگ امید در جامعه افزایش پیدا کند تصریح کرد: ما با مشکلات مردم آشنایی داریم و در راستای حل آنها نیز تلاش کرده و خواهیم کرد و امیدواریم با درایت و مدیریت نماینده ولی فقیه در استان کرمان بتوانیم بر این مشکلات فائق آییم.

وی با اشاره به اقدامات و توفیقات استان کرمان براساس آمار و ارقام در سال 96 تصریح کرد: یکی از دغدغه های مردم و همچنین مسئولین در سال های گذشته بحث ایجاد اشتغال بوده که خوشبختانه توانستیم در سال 96 بیش از تعهد استان در راستای ایجاد اشتغال عمل کرده و بیش از 40 هزار شغل پایدار را در استان کرمان ایجاد کنیم.

رزم حسینی به ظرفیت های اقتصادی کشور از جمله سفرهای نوروزی و حضور گردشگران در این ایام اشاره کرد و گفت: با توجه به ورود بیش از 4 میلیون گردشگر در ایام نوروز 97 به استان، کرمان جزء استان های برتر کشور در این حوزه در ایام نوروز بوده است.