اهالی فرهنگ و هنر می‌توانند از تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی مراکز تحت قرارداد شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سید حسین سیدزاده- مدیرعامل این صندوق با اشاره به امضای تفاهم نامه با شرکت سرمایه‌گذاری سفر کارت ملی، گفت: امکان استفاده از خدمات اقامتی و پذیرایی در کلیه ایام سال برای هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران عضو صندوق در سراسر کشور فراهم شده است.

درادامه این خبر با آواپارسه همراه باشید.

57575480

او درباره جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات سفر برای اهالی فرهنگ و هنر افزود: در قالب این طرح، خدمات رفاهی و اقامتی مراکز ایرانگردی و جهانگردی تحت نظر شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی (شرکت سرمایه گذاری سفر کارت ملی)  با تخفیف‌های مناسب به اعضاء صندوق اعتباری هنر ارائه می‌شود. اعضای صندوق می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات گردشگری در سراسر کشور از روش‌های تلفنی و یا ارسال نمابر نسبت به رزرو محل اقامت اقدام کنند.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر ادامه داد: متقاضیان می‌توانند پس از انتخاب مکان، تاریخ سفر و تعداد مسافران، با شماره ۴۲۶۴۳۰-۲۱ تماس و بعد از اعلام کد عضویت صندوق یا کدملی، رزرو موقت را انجام دهند تا پس از پرداخت کامل هزینه، رزرو نهایی انجام شود. همچنین می‌توانند با ارسال درخواست کتبی از طریق نمابر تا پایان وقت اداری همان روز نسبت به رزرو هتل مقصد اقدام کنند.

رزرو محل اقامت تنها از طریق تماس تلفنی و ارسال نمابر صورت می‌گیرد، در غیر این صورت صندوق اعتباری هنر و شرکت سفرکارت ملی هیچ گونه مسئولیتی را نمی‌پذیرد.

متقاضیان می‌توانند جهت دریافت جزییات بیشتر به کانال رسمی تلگرام صندوق اعتباری هنر به آدرس https://t.me/honarcreditfund  مراجعه کنند.