یک شنبه مورخ 1401/02/18ساعت16درس بازاریابی گردشگری با رویکردی کاربردی برگزارخواهد شد.
* کتاب
بازاریابی گردشگری با رویکردی کاربردی ازجمله منابع آزمون جامع مدیران فنی بند «ب» دفاتر خدمات مسافرتی است. این کتاب تألیف محمد مهدی ضیاء الدین بوده و شامل سرفصل های زیر، که هر سرفصل خود دربرگیرنده موضوعات متنوعی میباشد :
1- مفاهیم خدمات و مدیریت در صنعت گردشگری
2- تعاریف و مفاهیم بازاریابی
3- تحقیق و تحلیل بازاریابی
4- تقسیم بندی بازار و انتخاب بازار هدف
5- استراتژی های بازاریابی در صنعت گردشگری
6- آمیخته پیشبرد فروش
7- کیفیت خدمات، رضایت مشتری